7 meren

13 oktober 2017 - San Carlos de Bariloche, Argentinië

San Martin de Los Andes - Gutiérrez
De 7 meren route loopt van San Martin de Los Andes naar San Carlos de Bariloche. De 7 meren route is 190km lang en loopt, je raadt het al, langs 8 meren. Nee, geen typefout, ik heb ook geen idee waarom die niet gewoon 8 meren route heet...
Om te beschrijven was het eigenlijk een beetje saaie dag. Eerst wat vuil water lozen en schoon water tanken en daarna reden we de 7 meren route. De route ging in het geheel over asfalt. Dat is ook wel eens lekker na de lekke band van gisteren. De 7 IMG_20171013_1874meren route zelf was overigens verre van saai. Het was een schitterende route met adembenemende uitzichten. Iedere meter was mooi! Je moet eigenlijk de foto's bekijken. Zodra we een keer wifi hebben zal ik ze uploaden.
Bariloche viel tegen. Het is een drukke stad. Het zou ons aan Zwitserland moeten laten denken, maar die associatie hadden we niet. We stelden ons een Zwitsers ski dorp voor. Bariloche is immers het populairste skigebied van Argentinie. Het zal dan wel meer van een Zwitserse stad weg hebben. Eerlijk gezegd weet ik niet of Bariloche iets weg heeft van Bern of bv. Basel.