Torres del Paine

31 oktober 2017 - Madrid, Spanje

Punto Arenas - Madrid

Het deed toch wel pijn om ons huis en auto van de afgelopen 4 weken in te moeten leveren. Het einde van de wereld was inderdaad ook het einde van onze reis.
Tijdens de vlucht naar Santiago riep de captain van het vliegtuig 'This is your lucky day...'. De Torres del Paine staken boven het wolkendek uit en waren vanuit de lucht 20171031_153200goed te zien. Kunnen we de Torres del Paine toch afvinken, hoewel ik ze veel liever van onderen had bewonderd. De Patagonische IJskap was echter veel indrukwekkender. De kap van 350 km lang en 50 km breed was perfect vanuit de lucht te bewonderen. We zagen velen gletsjers tot in meren en fjorden uitlopen met tal van drijvende ijsblokken die vanaf 10 km hoogte goed zichtbaar waren. Echt indrukwekkend.
Na dit Patagonische toetje vlogen we naar Madrid waar we nu 8 uur wachten voor het laatste stuk naar Amsterdam.

1. Marc:
    1 november 2017
    Geweldig zo reis, goede terug reis.
  2. Anja:
    1 november 2017
    Prachtige reis. En ook weer fijn als jullie weer thuis zijn. Tot gauw!
  3. Anja Verdiesen:
    1 november 2017
    Goede reis en welkom thuis weer in Gouda! Ik heb met jullie mee genoten via alle verhalen.
  4. Harry Eichholtz:
    1 november 2017
    Geweldig ,vooral die ijskap lijkt me super
    Goede reis verder en wel thuis
  5. Arie Visser:
    1 november 2017
    Thuis is ook weer fijn en jullie hebben de foto"s nog welkom thuis .
    Groet Arie en Nel
  6. Fenna:
    1 november 2017
    en dan ....... straks weer thuis. Goede reis nog!
  7. Bart en Astrid:
    2 november 2017
    Was weer leuk jullie verhalen te lezen goeiereis terug naar huis 👌
  8. Frits&Loes:
    2 november 2017
    En weer veilig op weg naar huis! Leuke, interessante verhalen en prachtige foto's. Mooie reis die jullie hebben gemaakt.