Iberië

12 mei 2022 - Gouda, Nederland

Iberisch schiereiland / Iberië (Iberia (GB/DU) / ibérico (E)
12 mei – 24 juni 2022

Route ViaToga
Het Iberische schiereiland ofwel Iberië wordt gevormd door Spanje en Portugal. Omdat Nick en Sara in het zuiden van Spanje zouden gaan wonen wilden wij daarheen gaan om te klussen. Uiteraard wilden we er een mooie reis van maken en planden we een route rondom Iberië. Inspiratie voor die route vonden we op https://viatioga.nl/bestemmingen/spanje/andalusie/kustroute-iberisch-schiereiland//35-dagen/. Vlak voor onze reis werd duidelijk dat Nick en Sara er van af zagen en terug zouden komen naar Nederland. We hebben met hen afgesproken in de buurt van San Sebastian, waar onze rondreis in Iberië zou beginnen. De eerste dagen van deze reis trekken we met zijn 4-en op. Daarna volgen we de grofweg de route van Viatoga. We kijken dan ook wel waar we uitkomen.

Je krijgt deze email omdat je eerdere reisverhalen van ons gevolgd hebt. Je kan jezelf uitschrijven als je ons niet wil volgen...

1. Toine:
    20 mei 2022
    De eerste impressies zagen er al gezellig uit. Veel plezier weer op deze vakantie.
    Wij zijn nu in Luxemburg en fietsen morgen de Jean Nelissen Classic A 145 km, T 220 km).
    Groeten van ons.
  2. Marja en Ed:
    Succes 👍🏻
  3. Wim Antonissen:
    20 mei 2022
    Leuk om jullie weer te mogen volgen.
  4. Corine:
    20 mei 2022
    Hallo lieve mensen...ik ga jullie reis volgen hoor!
  5. Jopie:
    21 mei 2022
    Geniet ervan .♥️
  6. Marja en Ed:
    31 mei 2022
    Gaan we doen
  7. Arie Visser:
    22 mei 2022
    Hallo Ed en Marja wij vinden het leuk om jullie te volgen een fijne reis .👍
  8. Wil van elsen:
    28 mei 2022
    eindelijk m'n laptop weer eens open en een leuke verrassing jullie zijn weer in beeld, ik heb wat te lezen