Regen

28 oktober 2016 - Dali, China

20161028_090739 Lijiang - DaliHet kon niet uitblijven. Het moest een keer fout gaan. We zijn ruim 3 weken onderweg en het weer heeft steeds meegezeten. We hadden zon wanneer we die nodig hadden. Als het een paar uur wat minder weer was, zaten wij in de bus. Maar vandaag ging het fout.

We vertrokken al met een zware bewolking. Eigenlijk dus nog niets aan de hand. Maar al snel begon het te regenen. De bewolking was laag. We konden niets zien van de prachtige omgeving die ons beloofd was.

20161028_214130 Dali, waffel eten met onze Belgische vriendenOp het moment dat we uit de bus stapten stortregende het. En dat heeft een tijdje geduurd. De geplande wandeling op 2600m hoogte hebben we afgelast. In plaats daarvan hebben we een beetje door het oude deel van Dali gewandeld. Het is best een leuk stadje. Het heeft een toeristisch en een niet-toeristisch deel. ’s Avonds vonden we in het toeristische deel een tentje met Belgische Waffels. Die waren heerlijk en maakten veel goed op deze regendag.