van Camaleño naar Espinama (Picos de Europa)

22 mei 2022 - Espinama, Spanje

van Camaleño naar Espinama
Zondag 22 mei 2022
Camaleño – Espinama
P Espinama (Spain 39588, P4N 92005), gratis
‘Iberia’: dag 11
De gisteren voorspelde regen en onweer is uiteindelijk toch vannacht nog gevallen. Vanochtend was daar niet veel meer van te zien. De lucht was straalblauw.
Na het ontbijt reden we naar Espinama. We parkeerden daar op een parkeerplek bij een oud kerkje. Het kerkje lijkt niet meer gebruikt te worden. Zelfs op zondag zie je hier niemand.

Muziek:
Western Spaghetti - Chris Haugen
Vond je de video leuk?
Geef hem dan een like en abonneer je op mijn kanaal:
Visum nodig?

picos de europa,
espinama, camaleño, espinama camaleño, camaleño cantabria, hostal espinama, valle de camaleño, espinama cantabria, pido camaleño, espinama-, espinama liebana, camaleño liebana, pido espinama, bajada espinama, posada espinama, fuente de camaleño, los llanos camaleño, espinama picos de europa, camañeño, fuente de espìnama, espinama-sotres, #valledecamaleño, pista espinama-sotres en moto, invernales de iguedri, invernales de igüedri, picos de camara,

camper roadtrip spanje, camperreis noord spanje, noord spanje, spanje camper, camper spanje, onze campperreis door spanje, camperreis spanje, spanje met de camper, buscamper, camperreis, spanje, vanlife, ek@pictures, #vanlife