van Fuente Dé naar Camaleño

Zaterdag 21 mei 2022
#FuenteDe, #potes , #picosdeeuropa
#iberia, #portugal, #spanje, #camperreis, #vanlife
Iberia 2022 dag 10

Na de Puertos de Áliva wandeling reden we met de camper terug naar Potes. We deden wat boodschappen, aten wat op een terras en bewonderden het mooie dorpje Potes. Ik denk dat ik het niet met Sartre eens ben en Potes toch mooier vind dan Santillana del Mar.
Voor de overnachting vonden we een rustige plaats in Camaleño.

Muziek:
Light Expanse - Unicorn Heads
Vond je de video leuk?
Geef hem dan een like en abonneer je op mijn kanaal:
Visum nodig?

picos de europa, Potes, Camaleño,
potes cantabria, potes 4k, potes cantabria fotos, potes picos de europa, pires potes, que ver en potes, idéias com potes, potes em espiral, potes dron, best potes, potes walk, río de potes, calle potes, street potes, potes qué ver, potes en 1 día, potes españa, potes relous, potes de vidro, orujo de potes, potes turismo, potes mágicos, potes pintado, qué ver en potes, potes city tour, building potes, potes qué hacer, potes asturias, turismo en potes,

camper roadtrip spanje, camperreis noord spanje, noord spanje, spanje camper, camper spanje, onze campperreis door spanje, camperreis spanje, spanje met de camper, buscamper, camperreis, spanje, vanlife, ek@pictures, #vanlife