Market in Potes

23 mei 2022 - Potes, Spanje

Maandag 23 mei 2022
Markt in Potes
‘Iberia’: dag 12
We reden terug naar Potes. We hadden gelezen dat het op ‘s maandags het drukst was in Potes vanwege de wekelijkse markt. Die markt wilden we wel meemaken. De parkeerplaatsen leken overvol, maar op die achter de supermarkten, zo’n 5 minuten lopen uit het centrum, was nog plaats genoeg.
De markt was kleurrijk zoals altijd, maar stelde niet zo veel voor. We waren er snel uitgekeken. Marja scoorde nog een kaasje.

Muziek:
Spanish Summer - Audionautix
Vond je de video leuk?
Geef hem dan een like en abonneer je op mijn kanaal:
Visum nodig?

picos de europa, market in Potes, Potes, market,
potes cantabria, potes 4k, potes cantabria fotos, potes picos de europa, pires potes, que ver en potes, idéias com potes, potes em espiral, potes dron, best potes, potes walk, río de potes, calle potes, street potes, potes qué ver, potes en 1 día, potes españa, potes relous, potes de vidro, orujo de potes, potes turismo, potes mágicos, potes pintado, qué ver en potes, potes city tour, building potes, potes qué hacer, potes asturias, turismo en potes,

camper roadtrip spanje, camperreis noord spanje, noord spanje, spanje camper, camper spanje, onze campperreis door spanje, camperreis spanje, spanje met de camper, buscamper, camperreis, spanje, vanlife, ek@pictures, #vanlife