Ruta Hayedo de las Ilces

(Picos de Europa)
Zondag 22 mei 2022
Espinama
‘Iberia’: dag 11

Vanuit Espinama konden we ook wandeling PR-26 Ruta Hayedo de las Ilces lopen. Die stond dan ook voor vanmiddag op het programma. De maar 10 km lange wandeling hadden we een beetje onderschat. De wandeling telde bijna 500 hoogtemeters. Die gingen wel tellen na de 900 hoogtemeters van het rondje fietsen van vanmorgen. De wandeling voerden door de bossen. Het was erg rustig. We genoten van het gezang van de vogels. We hadden wel gehoopt op meer mooie uitzichten op de hoge bergen van de Picos de Europa. Dat viel helaas tegen. We zagen door de bomen de bergen niet meer.
We vonden de parkeerplaats mooi genoeg om hier te overnachten.

Muziek:
Through The Crystal - Jeremy Blake

Vond je de video leuk?
Geef hem dan een like en abonneer je op mijn kanaal:
Visum nodig?

picos de europa,
hayedo de las ilces, las ilces, fuente de, teleférico de fuente dé, canal de las arredondas, rutas montaña por fuente de, queso de pido, las ilces camaleño, rutas de montaña en estado puro, rutas montaña, rutas, rutas picos de europa, collado de llesba, vega de liordes, editor de youtube, ruta desfiladero de la hermida, fiesta de la maya en pujayo, invernales de berrugas, collado de la guarda, hayedos, la rasa de la inagotable, las arredondas,

camper roadtrip spanje, camperreis noord spanje, noord spanje, spanje camper, camper spanje, onze campperreis door spanje, camperreis spanje, spanje met de camper, buscamper, camperreis, spanje, vanlife, ek@pictures, #vanlife