Kukuarri hike

Kukuarri hike
Dinsdag 17 mei 2022
Orio
#spanje, #orio, #iberia

We fietsten met zijn 4-en vanuit de camperplaats bij Orio naar de oostkant van de rivierbedding. Daar begonnen we aan een 10 km lange wandeling langs de kust naar de 377 m hoge berg Kukuarri. Het was een aardige en mooie klim. Het was wel wennen in de hitte. We liepen zonder GPS en de route stond niet heel goed aangegeven.  We liepen zodoende enkele keren verkeerd. Dat zorgde ook voor meer dan de 377 geplande hoogtemeters. Terug bij Antilla Hondartza dronken we wat en besloten terug te fietsen waarna we met de camper naar de camperplaats onder de brug van de tolweg reden. Daarvan liepen we aan de ene kant naar het strand voor Nick zijn laatste surfen.
Meer over sporten in je vakantie lees je op:

Muziek:
Spanish Rose - Chris Haugen
Vond je de video leuk?
Geef hem dan een like en abonneer je op mijn kanaal:
Visum nodig?

kukuarri, hike, hiking, larrun, soaring, navarra, txurruka, mondarrain, #vanlifediaries, orio, ride, camper roadtrip spanje, chicos, chicas, ostargi, zarautz, planear, #viajar, alfamar, iurresta,

kukuarri hike, kukuarri hiking, ek@pictures, vanlife, #vanlife, ekpictures, camperreis, camperreis spanje, camperreis iberië, camperreis spanje en portugal, buscamper, sport.vanlife