Van Orio naar Santoña

Woensdag 18 mei 2022
#spanje, #orio, #santoña
#iberia, #portugal, #camperreis
Iberia 2022 dag 7
Na een tankbeurt van ‘slechts’ €1,629 per liter zetten we koers richting Santoña. We hadden de tip voor de 12km lange wandeling rond het schiereiland bij Santoña langs de Faro del Caballo (vuurtoren) gehad. We kozen om niet de tolweg te nemen. Binnendoor zie je ook meer van het landschap. De kustweg tot aan Ondarroa was dan ook zeer mooi. De navigatie koos vanaf Ondarroa voor een weg meer het binnenland in. Wij wilden liever langs de kust blijven en namen de zeer bochtige maar mooie BI-3438 tot Lekeito. Bilbao hebben we overgeslagen. We hadden geen zin in een drukke stad. De rijksweg bracht ons vanaf Bilbao al snel in Santoña. Het laatste stuk reden we door het Parque Natural Marismas de Santoña, een moerasgebied. Vanuit de camperplaats kijken we hier op uit.

Muziek:
Soldier On - Silent Partner
Salgre - Jimmy Fontanez-Media Right Productions
Almost in F - Tranquillity van Kevin MacLeod is gelicentieerd onder een Creative Commons Attribution 4.0-licentie. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Bron: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100394
Artiest: http://incompetech.com/
Vond je de video leuk?
Geef hem dan een like en abonneer je op mijn kanaal:
Visum nodig?
camper roadtrip spanje, camperreis noord spanje, noord spanje, spanje camper, camper spanje, onze campperreis door spanje, camperreis spanje, spanje met de camper, buscamper, camperreis, spanje, vanlife, ek@pictures, orio, santoña, santona, bahia de santoña y laredo, santoña (city/town/village), santander, #vanlife

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl