Zarautz surfing

Zarautz en Getaria
Maandag 16 mei 2022
Orio
#spanje, #zarautz, #surf

Na het ontbijt fietsten we van Orio naar Zarautz. Het was maar 4 km, maar wel met 100 hm, waarvan de laatste erg stijl waren. Nick was al aan het surfen toen we arriveerden. Het strand was erg breed en rustig.
Na het surfen fietsten we naar Getaria waar we een broodje kaas aten. Getaria is een leuk klein dorpje met een imposante kasteel-achtige kerk.
Terug in Zarautz was het water al behoorlijk gestegen. Het stand was kleiner en drukker. Nick ging nog een laatste keer van zijn tour surfen. Ik heb een duik genomen in de nog frisse Atlantische Oceaan.
Meer over sporten in je vakantie lees je op:

Muziek:
Jah Jah Bangs - Quincas Moreira
Vond je de video leuk?
Geef hem dan een like en abonneer je op mijn kanaal:
Visum nodig?

zarautz, getaria, travesía getaria zarautz, getaria zarautz, zarauz, restaurantes en guetaria, comer en guetaria, guetaria, zarautz (city/town/village), playas de guetaria, getaria (city/town/village), getaria-zarautz,
zarautz surf village, zarautz spain, zarautz surfing, zarautz turismo, surfcamp zarautz, surfkamp zarautz, zarautz surf, zarautz tour, zarautz playa, zarautz marea, zarautz guide, visit zarautz, zarautz beach, zarautz que ver, zarautz tiempo, zarautz summer, zarautz travel, zarautz tourism, playa de zarautz,zaraut surf, que ver en zarautz,
ek@pictures, travel, sports

Van reisblog naar fotoboek