Nog een duik

23 juni 2022 - Cubnezais, Frankrijk

0622-093310 Iberia 2022Woensdag 22 juni 2022

Cubnezais
We zagen de druppels vallen in de gigantische plassen voor de camper op het onverharde terrein. Het was het gevolg van de onweersbui en harde regen vroeg in de ochtend. Het waren de laatste druppels die we zagen vallen. De zon kwam te voorschijn. We konden zelfs buiten ontbijten.
We reden naar het parkeerterrein onder de brug in Orio. Vandaaruit loop je in enkele minuten het dorp in. We dronken een bak koffie met een Noord-Spaanse lekkernij erbij. Na 4 nachten in Orio (we waren hier ook al in het begin van onze reis) hadden we het oude centrum nog niet gezien. We liepen het oude straatje in bij de op de rots gebouwde kerk. Het oude Bilboa had maar 7 straten, dus zo groot kon oud Orio niet zijn. Het bleef inderdaad bij die ene straat.
Het weer werd steeds beter. Dus, terug naar de camper, zwembroek aan en op naar het strand. Zo had ik toch nog de mogelijkheid voor nog een duik. En het was heerlijk. Het water was veel warmer dan in half mei. En ook veel warmer dan bij mijn meest zuidelijke duik bij Nadadouro.
Rond een uur of 2 hadden we het wel gezien. Onze strandvakantie zat erop. We wandelden terug naar de camper en reden huiswaarts.

1. Petra:
    Goede reis terug.
  2. Harry:
    Fijn zo’n lekker duik
    Bon voyage
  3. Frits&Loes:
    23 juni 2022
    Prachtige reisverhalen; mooie herinneringen!
  4. Jopie:
    23 juni 2022
    Het was heel leuk om jullie te volgen . Prachtig. Goede reis huiswaarts.
  5. Renee:
    23 juni 2022
    Het waren mooie verhalen leuk om mee te lezen, goede reis verder en tot ziens in Nederland
  6. Ingrid Van Elsen:
    23 juni 2022
    Genoten van de mooie verslagen! Goede terugreis, voorzichtig aan.