Game sjees

3 oktober 2015 - Lüderitz, Namibië

Gemsbok (Oryx)Vandaag weer om 6 uur op. Goed geslapen. Het went blijkbaar wel snel in de tent. Om 7.30 uur reden we weg richting Lüderitz. We gingen zo vroeg weg omdat we dan de tijd hadden om wat wild te spotten. Echter de gemsbokken, kudu's, struisvogels en springbokken werden met een gangetje van 85km/uur voorbij gesjeesd. Het leek wel of Alfred alleen zou stoppen als hij er overheen zou rijden. De reden was dat we er toch nog wel heeeel veel tegen zouden komen, maar ja, de eersten zijn eigenlijk het leukste en die wil je fotograferen en filmen, zeker als ze zo dicht bij staan in een mooi landschap en perfect ochtendlicht. Blijkbaar moeilijk te vatten voor iemand die zo'n reis al honderd keer gereden heeft. Maar goed, uiteindelijk hebben we onze stops gehad en de gemsbokken, kudu's, springbokken en wilde paarden op de foto's en film.
Namib woestijnHet laatste stuk reden we over asfalt door het zuidelijkste puntje van de Namib woestijn. Dit is vast een voorproefje voor de komende dagen.
In Lüderitz lijkt niet veel te doen te zijn. Morgen maar even kijken. Waarschijnlijk wordt het een echte rustdag.

1. Jacqueline:
    5 oktober 2015
    N rustdag is misschien ook wel eens lekker. Mooi om te zien en te lezen. Goede reis