Accu

7 oktober 2019 - Sōunkyō, Japan

Het kon dus nog kouder vannacht, brrr. We vonden een plekje voor het ontbijt in de zon om op te warmen. We wandelden vervolgens naar de ingang van de kloof. Het was geen lange wandeling, in 5 km waren we heen en terug. Het was wel een mooie wandeling. De herfstkleuren staken mooi af tegen de steile rotswanden en de blauwe lucht. De waterval aan het einde van de kloof was een mooi doel.
Ondertussen probeerde Wilfred de camper te laten maken. In het begin van de middag kwam er een monteur. Hij kreeg de camper ook niet aan de praat. De accu was echt helemaal kapot. Ik denk dat Toos ook nu weer de zekeringen niet heeft gepoetst. (zie Witte Rook in ons verslag van Patagonië in 2017) De monteur besloot de camper mee te nemen naar Asahikawa. De verhuurder zou daar met een andere camper naar toe komen. De camper werd daar omgewisseld. Vervolgens reden we terug naar Sounkyo. Onderweg hebben we wederom heerlijk gegeten in een lokaal restaurant. In Sounkyo hebben we ons allemaal opgefrist in de Onsen.

1. Bart en Astrid:
    8 oktober 2019
    Wat leuk om jullie weer te volgen 😃en wat een mooie foto’s 👍🏼