Reacties
Reacties 101 - 150 van 176
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jos en joke | Geweldige verhalen en prachtige foto's | 19 okt. '17 |
| Toine | Je maakt wat mee op zo'n dag, je zou het er warm… | 19 okt. '17 |
| M. Kokje | Iedere dag zien jullie weer nieuwe mooie landschappen,… | 18 okt. '17 |
| Arie Visser | het wordt steeds mooier een voorspoedige reis Verder… | 17 okt. '17 |
| Renee | Het wordt steeds mooier.....oooh waarom zijn wij nog… | 16 okt. '17 |
| Claudia van elsen | 👍👍 | 16 okt. '17 |
| Hein | Wat een toppertje die Ed :-) | 15 okt. '17 |
| Hein | Zeker geen saaie vakantie :-) Nog veel plezier en… | 15 okt. '17 |
| Rob | Leuk verhaal Ed. | 15 okt. '17 |
| Hanneke | Wat een geweldige reis! Volgens mij is de natuur daar… | 15 okt. '17 |
| Sophie | Weer super avontuurlijk een geweldige reis👍🏾Lekker… | 14 okt. '17 |
| Wim Antonissen | Fantastisch om weer zo te mogen meereizen. Indrukwekkend… | 14 okt. '17 |
| M. Kokje | Ik vond het een spannend verhaal en geef Marja gelijk… | 14 okt. '17 |
| Anja | Wat een herinneringen maken jullie zeg! Geweldig.… | 13 okt. '17 |
| Wil van elsen | GEWELDIG!!!! wat een avontuur ! | 13 okt. '17 |
| Claudia van elsen | Mooi verhaal Ed! Spannend zelfs! 👍 | 13 okt. '17 |
| Harry | Nou ik vind het heel jammer dat ik er niet bij was… | 13 okt. '17 |
| Renee | Ik kan me voorstellen dat het voor jou een mooie ervaring… | 13 okt. '17 |
| Toine | Toch "hoedje" af! | 13 okt. '17 |
| Petra | Wat jammer dat het niet is gelukt. Van die wind kan… | 13 okt. '17 |
| Anja Verdiesen | Mooi verhaal weer! Wat een tegenstelling op zo'n… | 13 okt. '17 |
| Hanneke | Volgens mij een prachtig land. Mooi verhaal👍 | 13 okt. '17 |
| Toine | Meer, meer meren. 🔝👍 | 13 okt. '17 |
| Rob | Leuk dat anticiperen op de elementen. Mooi verslag.… | 12 okt. '17 |
| Hein | Cool Ed! Prachtig zeg! | 12 okt. '17 |
| Renee | Wat sneu voor Toos en Paul hopelijk gaat het vanaf… | 12 okt. '17 |
| Anja | Klinkt als een prachtig avontuur. En dit is pas week… | 12 okt. '17 |
| Wil van elsen | alsof ik erbij ben! zo goed beschreven! je vader vind… | 12 okt. '17 |
| Claudia van elsen | Leuk geschreven Ed! Dat ge-ren in die bergen👍!… | 12 okt. '17 |
| Harry | Prachtig Ed wat jammer dat ik er niet bij was ik was… | 12 okt. '17 |
| M. Kokje | Jammer dat het weer niet zo erg mooi is,maar jullie… | 11 okt. '17 |
| Harry | Super ! vooral een mooie wandeling naar de top van… | 10 okt. '17 |
| Linda Ravestein | Heel veel plezier volg jullie | 10 okt. '17 |
| Elly van wijngaarden | Leuk jullie te volgen op een vlgs ons fantastisch… | 10 okt. '17 |
| Claudia van elsen | Oh wacht ff. Gaat niet over de route die jullie gaan… | 10 okt. '17 |
| Claudia van elsen | 48000km? Klopt dat? 😳 Leuk om jullie verslagen… | 10 okt. '17 |
| Arie Visser | Hallo Ed en Marja ik dacht zijn jullie gek geworden… | 10 okt. '17 |
| Toine | Blijft behelpen nietwaar?😅 | 10 okt. '17 |
| Corine | Hoop voor jullie op nog veel meer van dit soort "avonturen"....… | 10 okt. '17 |
| Hanneke | Leuk geschreven Ed....grappig van de zonnebril 😄😎 | 10 okt. '17 |
| Renee | Wat een mooie ervaringen en dan ook nog een vos vlak… | 10 okt. '17 |
| Corine | Mooie reis!!!! | 9 okt. '17 |
| Maarten Dirkx | Heel veel plezier daar! Wordt vast weer een fantastische… | 9 okt. '17 |
| Hein | Never a dull moment ! | 9 okt. '17 |
| Renee | Klinkt allemaal heel spannend en vooral avontuurlijk😀Genieten… | 9 okt. '17 |
| Fenna | Het echte avontuur is begonnen! Prachtig. We blijven… | 9 okt. '17 |
| Astrid | Ha Ed en Marja wat leuk om jullie weer gevolgen leuke… | 8 okt. '17 |
| Jopie | GENIETEN liefs hejo | 8 okt. '17 |
| Ingrid Van Elsen | Leuk om te volgen! Geniet van jullie reis! | 8 okt. '17 |
| Wil van elsen | nooit de deur uit zonder ducktape!! goeie reis! | 7 okt. '17 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »


- Ed: Dit is het laatste bericht…
- Wil van elsen: jullie hadden toch wel 1…
- Harry: In een woord schitterend…
- Ed: Zekers!!!
- Ed: Moet je zeker gaan doen!
Alle reacties »