Reacties
Reacties 151 - 176 van 176
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| M. Kokje | Fijn om te lezen dat jullie er zijn. Wel een heel… | 7 okt. '17 |
| Jos en joke | Heel veel.plezier geniet ervan, dan genieten wij van… | 7 okt. '17 |
| Hein | Wat leuk om jullie zo te volgen ! Goede reis en geniet… | 7 okt. '17 |
| Hanneke | Veel plezier, geniet ervan. Groetjes Hanneke | 7 okt. '17 |
| Ineke Dijkstra | Veel plezier. Wij volgen jullie. | 7 okt. '17 |
| Arie Visser | niet best begonnen maar het plezier komt nog een hele… | 6 okt. '17 |
| Wil van elsen | ben nu al sprakeloos!!! geniet!!! | 6 okt. '17 |
| Toine | Al één hoofd eraf, hoop dat je jullie je hoofd niet… | 6 okt. '17 |
| Annelies | Die bergen al op de achtergrond.... Gaat echt geweldige… | 6 okt. '17 |
| Harry | Dan toch maar slaappillen voor de terug reis maar… | 6 okt. '17 |
| Marc | Hoi Ed en Marja, Geweldig zo reis, veel plezier en… | 4 okt. '17 |
| Marco | Beste Ed, en Marja natuurlijk Wat een fantastische… | 3 okt. '17 |
| Harry | Goede reis morgen ! We gaan meegenieten 😊 | 3 okt. '17 |
| Paul en Fenny | Hoi Ed en Marja. Ga er van genieten! Leuk om de verhalen… | 2 okt. '17 |
| Petra Kleinjan | Klinkt weer helemaal geweldig Verheug me nu al op… | 30 sep. '17 |
| Hein | Cool :-) Goede reis samen ! | 30 sep. '17 |
| Arianne | We gaan jullie avontuurlijke reis volgen! Enjoy, relax… | 29 sep. '17 |
| Wil van elsen | geweldig wat een avontuur! ik ga weer mee hoor | 29 sep. '17 |
| Corine | Ben weer heel benieuwd naar jullie avonturen!!! Veel… | 29 sep. '17 |
| M. Kokje | Ed en Marja, ik wens jullie een heel mooie vakantie… | 29 sep. '17 |
| Arie Visser | Ed en Marja het belooft weer een mooie reis te worden… | 29 sep. '17 |
| Ed | Dank jullie Astrid, Bart, Toine en Anja. Wim, bedankt… | 28 sep. '17 |
| Renee | we gaan het natuurlijk volgen!! in ieder geval voor… | 28 sep. '17 |
| Wim Antonissen | Prachtige reis. Mijn nichtje zit nu 2 weken in La… | 28 sep. '17 |
| Toine | Namens Anja en mij alvast veel plezier en we leven… | 28 sep. '17 |
| Astrid | Wat een gave reis hebben jullie weer geboekt wij gaan… | 28 sep. '17 |


- Ed: Dit is het laatste bericht…
- Wil van elsen: jullie hadden toch wel 1…
- Harry: In een woord schitterend…
- Ed: Zekers!!!
- Ed: Moet je zeker gaan doen!
Alle reacties »