IJsland

24 januari 2023 - Gouda, Nederland

IJsland
25 januari – 25 april 2023
Op 25 januari begint ons avontuur in IJsland. Het is dit keer niet zomaar een vakantie. Nee, er moet gewerkt worden. Ed gaat als skileraar van Bärgen aan de slag. Het skiën en alles wat daar omheen gebeurt schijnt nogal anders te zijn dan in de Alpen. Best spannend dus.
Marja gaat mee en zal haar werk bij PMT remote blijven doen. Daarnaast zal ze ook nog iets in de skiverhuur/skishop gaan doen.
In de vrije tijd die ons rest willen we uiteraard veel van IJsland zien. We waren daar al in de zomer van 2011. De trailer en het reisverslag van die reis vind je op YouTube. In de winter is het uiteraard een ander verhaal. Wij gaan het beleven.

Je krijgt deze email omdat je eerdere reisverhalen van ons gevolgd hebt.

1. Hanneke:
    24 januari 2023
    Wat een spannend avontuur! Ik kijk uit naar de verslagen. Heel veel plezier. Geniet ervan. Groetjes Hanneke
  2. Renee:
    24 januari 2023
    jullie gaan een fantastisch avontuur tegemoet denk ik, heel veel plezier samen
  3. Hein:
    24 januari 2023
    Beste Ed en Marja, wat een spannende uitdaging gaan jullie samen aan. Heel veel plezier met de voorbereidingen. Hartelijke groet Hein
  4. Harry Eichholtz:
    24 januari 2023
    Super maar vooral genieten van deze kans 😘
  5. Petra:
    24 januari 2023
    ...en 21 maart ga ik het zelf meemaken!
  6. Petra Kleinjan:
    24 januari 2023
    Leuk Ed en Marja, weet zeker dat ik weer van jullie avonturen en mooie foto's ga genieten!
    Succes met de laatste voorbereidingen!
  7. Sophie:
    24 januari 2023
    Nou lieverds wat mooi dat jullie deze uitdaging aangaan. Hopen dat jullie er buiten werken ook lekker gaan genieten van het mooie land🤗 wij gaan jullie zeker volgen . Veel liefs van ons - Sophie en Adrie🥰
  8. Anton heijs:
    24 januari 2023
    Hoi Ed en Marja, heel veel plezier op t grote eiland en ik ben benieuwd wat jullie over skien op Ijsland gaan schrijven. Geniet ervan ! Anton
  9. Rob:
    24 januari 2023
    We hebben elkaar gisteren nog gesproken. Goede reis en veel succes en plezier in IJsland
  10. Eric:
    24 januari 2023
    Heel veel plezier Expats!!!
  11. Marco zwaan:
    Gaaf hoor.
    Veel plezier ik blijf graag op de hoogtr
  12. Wim Antonissen:
    25 januari 2023
    Heel leuk, ik ga het zeker weer volgen.
  13. Rianne:
    26 januari 2023
    Marja en Ed, wat leuk dat ik jullie ook een beetje mag volgen. Geniet van jullie avontuur op het prachtige IJsland!
  14. Jack:
    Genieten ;)
  15. Hedwig:
    26 januari 2023
    Wat een leuke uitdaging, zeker nu je drie maanden de tijd hebt om alles te ontdekken. Werk ze en veel plezier 😘
  16. Ingrid de Crom:
    Fijne tijd op IJsland. Groet, Ingrid de Crom
  17. Frits&Loes:
    26 januari 2023
    Bijzondere belevenis: reizen, werken en bezienswaardigheden zien. Hoe apart is dat. Vooral genieten, Ed en Marja!
  18. Claudia van elsen:
    27 januari 2023
    Mooie maanden gewenst👍😘
  19. Ingrid Van Elsen:
    28 januari 2023
    Wauw, wat een uitdaging! Veel plezier, werkse en vooral genieten!
  20. Linda Ravestein:
    28 januari 2023
    hard werken maar jullie krijgen er wel iets moois voor terug
  21. Ems:
    1 februari 2023
    Wauw, gaaf zeg! Heel veel mooie belevenissen gewenst!
  22. Wouters els:
    2 februari 2023
    Mooie maanden gewenst en geniet ervan!