Reacties
Reacties 1 - 27 van 27
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Harry | Prachtig dat glas toch geen gekko of salamander meegenomen… | 27 jun. '24 |
| Anton | geweldige foto | 23 jun. '24 |
| Jopie | Ik heb genoten van jullie verhalen en mooie foto’s.… | 23 jun. '24 |
| Erica | Mooie foto's. Begrijp dat de reis er weer op… | 23 jun. '24 |
| Anja | Leuke verhalen Ed, en ook fijn dat jullie straks weer… | 23 jun. '24 |
| Nick Kokje | Leuk weer! | 23 jun. '24 |
| Alette Scholten | Weer genoten van jullie reisverhaal | 12 jun. '24 |
| Nick Kokje | Prachtig weer! | 9 jun. '24 |
| Mieke Reuvers | Jammer dat het weer zo tegenzit, maar zo te zien genieten… | 6 jun. '24 |
| Harry | Hopelijk knapt het weer verder weer op ! | 6 jun. '24 |
| Wil van elsen | Ja Theresienstad is is wel indrukwekkend en triest!! | 5 jun. '24 |
| Alette Scholten | Na regen komt........ Lekker biertje Marja | 5 jun. '24 |
| Corine | Hopen op weer beter weer maar er is ook binnen moois… | 5 jun. '24 |
| Marja en Ed | Dank je, wij zijn van plan ook nog naar het Reuzengebergte… | 3 jun. '24 |
| Arianne | Weer leuke reisverhalen en prachtige foto’s! | 2 jun. '24 |
| Harry | Super die foto in het klaprozen veld !! En wat een… | 1 jun. '24 |
| Mieke Reuvers | Weer mooie plaatjes Marja en Ed! Het geeft ons inspiratie,… | 1 jun. '24 |
| Alette Scholten | Prachtige foto's, mooie natuur | 1 jun. '24 |
| Astrid | Wij wensen jullie weer een goede reis heel veel plezier… | 1 jun. '24 |
| Harry | Zo heb je mazzel met een bus nu hadden jullie pech… | 31 mei '24 |
| Alette Scholten | Fijne vakantie duim voor beter droog zonnig weer | 28 mei '24 |
| Jopie | Geniet ervan. | 28 mei '24 |
| Linda van der Linden | Hele fijne vakantie, genieten!!!! | 28 mei '24 |
| Wil van elsen | Jullie amuseren je wel, denk ik. Fijne tijd | 27 mei '24 |
| Nicolet Veldman | Dresden is prachtig 😍 | 26 mei '24 |
| Meija | Fijne, interessante reis toegewenst! 😘 | 26 mei '24 |
| Erica | Dresden schijnt inderdaad prachtig te zijn! Heel veel… | 26 mei '24 |


- Harry: Prachtig dat glas toch geen…
- Anton: geweldige foto
- Jopie: Ik heb genoten van jullie…
- Erica: Mooie foto's. Begrijp…
- Anja: Leuke verhalen Ed, en ook…
Alle reacties »