Reacties
Reacties 51 - 95 van 95
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anja | Wat spannend joh. Ben heel benieuwd waar jullie belanden.… | 13 okt. '19 |
| Astrid | Gelukkig hebben jullie geen last van de tyfoon want… | 13 okt. '19 |
| Marja en Ed | Met ons gaat het goed. Alleen de vraag of we naar… | 13 okt. '19 |
| M. Kokje | Vannacht niet geslapen. Zo ongerust om jullie. Gelukkig… | 13 okt. '19 |
| Ed | We denken naar Tokio. Maar de info is schaars en in… | 13 okt. '19 |
| Petra | .... en waar gaat die trein naartoe? | 13 okt. '19 |
| Arie Visser | Pas op voor de storm groet Arie en Nel | 12 okt. '19 |
| Toine | Sterkte alvast, Tokio wordt ontruimd. | 12 okt. '19 |
| Marja en Ed | Voorals nog hebben wij geen last van de tyfoon. Wel… | 12 okt. '19 |
| Marja en Ed | 😊🇯🇵⛩️ | 12 okt. '19 |
| Marja en Ed | Wij zijn nu in Sapporo en hopen dat er morgen een… | 12 okt. '19 |
| Petra | Sterkte met de tyfoon. Hij heeft hier ook al het nieuws… | 12 okt. '19 |
| Nick Kokje | Prachtig daar! | 12 okt. '19 |
| Corine | Oooooo, wat weer fijn jullie reisverhalen te kunnen… | 11 okt. '19 |
| Toine | Prachtig | 11 okt. '19 |
| Toine | Goed voor de MTB! | 11 okt. '19 |
| Anja | Wel spannend, die tyfoon. Mijn neef vliegt niet terug… | 11 okt. '19 |
| M. Kokje | een mooie reis maar jammer dat het weer niet zo warm… | 11 okt. '19 |
| Anton | Weer vele prachtige fotos die de natuur van japan… | 11 okt. '19 |
| Anton | schitterende foto, wijds en diep | 11 okt. '19 |
| Wim Antonissen | Het is weer heerlijk om jullie avonturen te mogen… | 11 okt. '19 |
| Astrid | Geweldig 👏 | 11 okt. '19 |
| Marja en Ed | We doen ons best | 10 okt. '19 |
| Marja en Ed | Klopt. En als ontbijt prefereer ik dat niet | 10 okt. '19 |
| Marja en Ed | Dank je. En er komt een tyfoon aan... | 10 okt. '19 |
| Arie Visser | Jammer van het weer ik hoorde dat in Japan heel hard… | 10 okt. '19 |
| Anja | Jammer van het weer, maar de foto's zijn weer… | 9 okt. '19 |
| Wil van elsen | wat kunnen jullie toch geweldig vertellen en mooie… | 9 okt. '19 |
| Arie Visser | HAllo Ed en Marja is de winter al een beetje begonnen… | 8 okt. '19 |
| Astrid | Wat leuk om jullie weer te volgen 😃en wat een mooie… | 8 okt. '19 |
| Anton | Weer prachtige fotos maar accu pech is niet wat je… | 7 okt. '19 |
| Marja en Ed | Jullie ook een fijne vakantie! | 7 okt. '19 |
| M. Kokje | Een heel mooie reis wordt het zeker! Ik wens jullie… | 7 okt. '19 |
| Anton | Mooi eerste verslag met gelijk een spannend moment… | 6 okt. '19 |
| Marjan | Fijne weken met elkaar. Groeten uit regenachtig Reeuwijk.… | 6 okt. '19 |
| Arie Visser | Ik wil een jullie een fijne vakantie wensen klein… | 6 okt. '19 |
| Annemiek Langelaan | Veel plezier. | 6 okt. '19 |
| Anja | Het begin is al avontuurlijk😉, hopelijk is Marja… | 6 okt. '19 |
| Sophie | Wij gaan jullie ook weer volgen en wensen jullie een… | 6 okt. '19 |
| Fred | Hai Ed en Marja. Leuk om jullie verhalen weer te volgen.… | 6 okt. '19 |
| Annemiek Langelaan | Veel plezier geniet ervan. | 1 okt. '19 |
| René en Fenna | Hoi Marja en Ed Veel plezier in Japan en geniet van… | 30 sep. '19 |
| Astrid | Ha Ed en Marja wat gaan jullie weer een mooie reis… | 28 sep. '19 |
| Frits&Loes | Dat leest als "avontuurlijk" ! Mooi hoor!… | 28 sep. '19 |
| Arie Visser | Ed Marja wij wensen jullie een goede reis groet Arie… | 28 sep. '19 |


- Jopie: Prachtige reis. Mooie verslagen.…
- Anton: prachtig gezicht op mnt fuji
- Wim Antonissen: Fantastische reis!!
- Hanneke: Welkom terug in ons kikkerlandje
- Wil van elsen: alweer een Ed-winkel ! (Frankrijk)
Alle reacties »